تنظیم میل شانه ای جعبه فرمان پژو ۲۰۶

تنظیم میل شانه ای جعبه فرمان پژو ۲۰۶

جعبه فرمان را داخل گیره رومیزی محکم کرده، گردگیرها را با باز کردن خارهای آن باز کنید. شانه ای فرمان را در حالت وسط قرار دهید. رابط مخصوص ساعت را به ساعت اندیکاتور متصل کرده و سوزنی را در داخل رابط قرار دهید. با قرار دادن پایه ساعت تنظیم لقی بر روی مهره درپوش پیچ های آن را محکم کنید.
ساعت را بر روی آن قرار میدهیم، دقت کنید سوزن در حالت آزاد حرکت کرده و با جایی درگیر نباشد.

با چرخاندن صفحه ساعت، آن را صفر کنید. بازوهای شانه ای را تا انتها به چپ و راست می کشیم. لقی بایستی بین ۰.۰۱ تا ۰.۱۴ میلیمتر باشد، در غیر اینصورت دندانه شانه ای تغییر شکل پیدا کرده و جعبه فرمان تعویض می گردد.

دوباره دندانه شانه ای فرمان وسط را قرار می دهیم. دوباره ساعت را صفر کرده و با استفاده از آچار تخت دندانه شانه ای از قسمت نشان داده شده بازوها را همزمان با نگاه کردن به ساعت اندازهگیری نیم دور تکان می دهیم، لقی بایستی بین ۰.۰۱ تا ۰.۱۰ میلیمتر باشد.

در صورت بیشتر بودن لقی با پیچاندن مهره پلانجر به کمک ابزار مخصوص که در مهره درپوش قرار می گیرد، مقدار خالصی تغییر می دهیم. دوباره ساعت را بسته و لقی را اندازه گیری می کنید، این کار را تا زمانیکه لقی به حد مجاز برسد، ادامه می دهید.

نکته : از آنجا که در سیستم تنظیم لقی جعبه فرمان تغییراتی به وجود آمده است، نیاز است این دستورالعمل تغییر نماید. در پوش برای رد شدن رابط ساعت دارای سوراخ نمیباشد و در ضمن از فنر لاستیکی به جای فنر فلزی استفاده شده است که آن نیز مانع از عبور سوزن ساعت می شود. بنابراین با ایجاد یک سوراخ ریز برای رد شدن سوزن رابط ساعت بر روی در پوش و فنر بر این مشکل فائق آمد. در ضمن بعد از تعمیرات برای سوراخ باید در پوش تهیه شود.

جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه پی اچ اس پی تماس حاصل فرمایید.

 

adminsite
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *