بطور کلی سیستم های هیدرولیک فرمان با چرخش زاویه ای غربیلک فرمان به مثابه یک سیگنال ورودی توسط مرکز یک مکانیزم مکانیکی در سیستم فرمان می باشد. در این مکانیزم نیروی وارد شده به غربیلک فرمان از طریق انرژی تولید شده در پمپ هیدرولیک به جعبه فرمان منتقل می شود. پمپ های هیدرولیک پره ای اغلب به عنوان پمپ های سیستم های فرمان استفاده می شوند. نیروی مورد نیاز این پمپ ها از طریق میل لنگ تهیه می شود. در این نوع پمپ ها یک یونیت کنترل جریان وجود دارد تا در هنگام تغییر دور موتور دبی خروجی ( تخیله به مخزن ) تغییر نکند.

۰ پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.